Rolfes Sports - Musselkanaal

Fietsverhalen

Rain in Spain
We hebben het slechte (nood)weer in Spanje redelijk kunnen omzeilen, maar gisteren was het toch raak: regen en onweer. De hele dag in regenpak op de fiets. En toch was het een fantastische dag in het Donana-natuurpark. We zijn hier vaker geweest, mee......
Van Nederland Naar Portugal & Terug
We hebben geen enkel probleem gehad met de fietsen, ze zijn echt geweldig. Alleen de remblokken vervangen. ...
Rabobank fietstocht
Beste Michael en collega’s (Rolfessports), Bij deze wil ik jullie namens Rabobank Zuid en Oost Groningen weer bedanken voor de medewerking en inzet bij de jaarlijkse fietstocht van onze bank. Wij hopen jullie bij een volgend fietsevenement wee......
Santos 4.29 MTB
Dag team Rolfes Cycling Lifestyle, Vorige week heb ik mijn nieuwe Santos 4.29 opgehaald bij jullie. Afgelopen zondag de eerste meters hiermee gereden tijdens de Teutotour in Bad Iberg nabij Osnabrück. Nu kan ik een heel verhaal gaan schrijven......
Fietsvakantie Santos
Hallo allemaal, Na ons uitstapje in Argentinie zijn we terug in Chili. Inmiddels hebben we 1350 km. op de teller en komen we regelmatig andere fietsers tegen. Het gaat heel goed met ons we zijn zelfs een dag voor op schema. We hebben een aantal na......
3x Old Dutch 3x scheepsrecht
Zo mooi zijn omafietsen! Fietsen voor iedereen @Rolfes Sports...
Fietstocht Snikkeweek 2012
Voor de 2e keer organiseerde Rolfes Sports een gezellige  (recreatieve) fietstocht. Voor de inwoners van Musselkanaal e.o. aanwezige schippers, tijdens de Snikkeweek 2012. Het was lekker weer, dus we konden afsluiten op het terras van Gusto Ijs......
Santos 2.6 alu rohloff riem
Hallo Karin & Michael, Hierbij wat foto's van de nieuwe Santos fiets. De camera tassen zijn speciaal, in eigen beheer, gemaakt. Groetjes en goed weekend,   Blue rain http://twitpic.com/photos/BlueRainCustoms ...
Heel leuk mountainbiken
Tygo Hemmen heeft zelf een brief geschreven.... Hij heeft de he-le dag op de Trek kids-atb gereden (zoals hij zelf schrijft: 'in de 20 RonTjes!') Wat een energie en plezier!...
ATB testdag 30/10/2011
Wat een gezellig, leuke, goed verzorgde dag met ontzettend enthousiaste mensen gisteren!...
Fietsplezier!
Hi Karin en Michaël, Ik ben echt superblij met mijn 29'er Marlin. We hebben al heerlijk gefietst. We vonden het ook erg leuk om jullie weer te zien. Wat ik vooral wil zeggen is dat ik vind dat jullie een fantastisch mooie winkel hebben en ......
Op de Santos v Lissabon n Sevilla
Fantastische fietsen!! Zie link hieronder! Gr Hilde en Jan Onderstaande link verwijst naar het weblog van Jan en Hilde, deze keer fietsend van Lissabon naar Sevilla. http://vanlisboanaarsevilla.blogspot.com  ...
Hoogste punt
10/8/2011 Hallo allemaal, Vandaag bereikten we fietsend en al het hoogste punt van Nederland, de Vaalserberg! Zuid-Limburg is fantastisch om te fietsen, we genieten enorm. Hartelijke groet, Rob, Helen, Pippa en Kiki ...
Zo de berg op
Hey, ik wil even zeggen hoe geweldig mijn fiets is, heb hem namelijk bij mij hier in Frankrijk en ik trap hem zo de berg op. Wel eerst goeie uitleg over het gebruik van de versnellingen gehad van mijn super biker natuurlijk. Groetjes van ons uit de......
Goed materiaal is het halve werk
In 2009 vonden we onze kinderen (eindelijk) groot genoeg om weer op fietsvakantie te gaan. Met de oudste (toen 7) op haar nieuwe Trek en de jongste (toen 4) op de ook net aangeschafte Trek aanhangfiets fietsten we de Emslandroute door Dui......
Rondje Nederland 2010
Op zondag 27 juni 2010 ben ik ’s morgens vroeg op mijn fiets, bepakt en bezakt vanuit huis vertrokken voor mijn eerste meerdaagse vakantie fietstocht.Begin  2009 had ik namelijk samen met mijn vrouw Ted besloten dat ik in mijn eentje een r......
Mijn eerste ervaring
Mijn eerste ervaring  in heuvels van Zuid-Limburg en de bergjes van Eiffel zijn zeer positief. Met ca. extra 20 kg bepakking kom ik elke berg op. Een enkele kreeg moet ik naar de 1-ste versnelling, maar bergaf kan ik naar de 14. Op vlakke wegen ......
Adrenaline
Na een poos te hebben geoefend met het mtb-team in onze eigen omgeving, werd het tijd om een zwaarder parcours te gaan proberen. Vorig jaar zomervakantie heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken en ben met de gedachte van: "ik zie wel......
Een tiene mit 'n grivvel
Goedemiddag dame heren v.h. Rolfes team,   Wij zijn zo juist teruggekomen van een proefritje met onze fietsen, waarin jullie in een snel tempo in de fiets van mijn vrouw een nieuwe motor hebben aangebracht en we moeten zeggen alle lof vo......
Genieten van Groningen
Half oktober was het zover. Mijn customized Santos Travelmaster 2.6 was gereed. Het was even goed nadenken over de kleur en het is blauw geworden. Een heel mooi resultaat. Als we vrij zijn trappen mijn vrouw en ik zo 75 km weg. Heerlijk genieten va......